Normal view MARC view ISBD view

Αισθητική θεώρηση της βυζαντινής τέχνης / Π. Α. Μιχελής.

By: Μιχελής, Παναγιώτης Α, (1903-1969).
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Βιβλιοθήκη Αισθητικής / Επιστημονική και καλλιτεχνική επιμέλεια Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη.Publisher: Αθήνα Ίδρυμα Παναγιώτη και Έφης Μιχελή 2006Edition: 7η έκδοση.Description: 398 σ. εικ., έγχρ. 20,5 εκ.ISBN: 9607588223.Subject(s): Αισθητική -- Βυζαντινή | Αισθητική -- Κατηγορίες | Τέχνη -- Βυζαντινή | Αρχιτεκτονική -- Βυζαντινή
Contents:
Περιεχόμενα: Πρόλογος σειράς / Πρόλογος Β' έκδοσης / Πρόλογος / ΜΕΡOΣ Α' Ο αισθητικός χαρακτήρας της χριστιανικής τέχνης: Η διαφορά κλασσικής και χριστιανικής τέχνης - Το υψηλό και το ωραίο στην τέχνη - Το χριστιανικό ιδεώδες και ο υψηλός αισθητικός του χαρακτήρας / ΜΕΡOΣ Β' Το υψηλό στη βυζαντινή τέχνη: Η έκφραση του υψηλού στη βυζαντινή αρχιτεκτονική (Ο ναός - Η τεχνική - Ο χώρος - Το φως - Ο διάκοσμος) - Η έκφραση του υψηλού στη βυζαντινή ζωγραφική (Η αγιογραφία - Η τεχνική - Η προοπτική - Η σύνθεση - Το ύφος) - Οι μεταπτώσεις του υψηλού κατά την εξέλιξη της βυζαντινής τέχνης (Οι τρεις σταθμοί - Πρώτη περίοδος, η έκταση - Δεύτερη περίοδος, η ένταση - Τρίτη περίοδος, η έμφαση - Η ζωγραφική) - Οι ιστορικοί παράγοντες δημιουργίας της βυζαντινής τέχνης και η πρωτοτυπία της (Οι ιστορικοί παράγοντες στην τέχνη - Η Ανατολή, η Ρώμη - Η Ελλάς - Ο διαδισμός της βυζαντινής τέχνης) / ΜΕΡOΣ Γ' Η αισθητική θεώρηση της ιστορίας της τέχνης: Η τέχνη μέσα στο χρόνο (Η θεωρία του Βέλφλιν - Οι βασικές έννοιες - Οι βοηθητικές έννοιες) - Η περιοδική εναλλαγή του ωραίου και του υψηλού στην τέχνη (Τα τρία ερωτήματα - Θεοκρατία και ανθρωποκρατία - Οι αντικειμενικές βοηθητικές έννοιες της ιστορίας της τέχνης - Οι υποκειμενικές βοηθητικές έννοιες της ιστορίας της τέχνης - Γένεση, ακμή και παρακμή) - Η αλληλεξάρτηση των αισθητικών κατηγοριών (Η ιστορική δράση των αισθητικών κατηγοριών - Το Ωραίο και το Υψηλό - Το Τραγικό και το Κωμικό - Η Χάρη και το Άσχημο) - Συμπεράσματα - Κατάλογος εικόνων
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Ιδρ. Παναγιώτη & Έφης Μιχελή
Κεντρικό Βιβλιοστάσιο
Βιβλία Αισθητικής BH 136.B8 ΜΙΧ (Browse shelf) Διαθέσιμο για ανάγνωση στη Βιβλιοθήκη 020202/2
Books Books Βιβλιοθήκη Ιδρ. Παναγιώτη & Έφης Μιχελή
Κεντρικό Βιβλιοστάσιο
Βιβλία Αισθητικής BH 136.B8 ΜΙΧ (Browse shelf) Διαθέσιμο για ανάγνωση στη Βιβλιοθήκη 020202/1

Περιεχόμενα: Πρόλογος σειράς / Πρόλογος Β' έκδοσης / Πρόλογος / ΜΕΡOΣ Α' Ο αισθητικός χαρακτήρας της χριστιανικής τέχνης: Η διαφορά κλασσικής και χριστιανικής τέχνης - Το υψηλό και το ωραίο στην τέχνη - Το χριστιανικό ιδεώδες και ο υψηλός αισθητικός του χαρακτήρας / ΜΕΡOΣ Β' Το υψηλό στη βυζαντινή τέχνη: Η έκφραση του υψηλού στη βυζαντινή αρχιτεκτονική (Ο ναός - Η τεχνική - Ο χώρος - Το φως - Ο διάκοσμος) - Η έκφραση του υψηλού στη βυζαντινή ζωγραφική (Η αγιογραφία - Η τεχνική - Η προοπτική - Η σύνθεση - Το ύφος) - Οι μεταπτώσεις του υψηλού κατά την εξέλιξη της βυζαντινής τέχνης (Οι τρεις σταθμοί - Πρώτη περίοδος, η έκταση - Δεύτερη περίοδος, η ένταση - Τρίτη περίοδος, η έμφαση - Η ζωγραφική) - Οι ιστορικοί παράγοντες δημιουργίας της βυζαντινής τέχνης και η πρωτοτυπία της (Οι ιστορικοί παράγοντες στην τέχνη - Η Ανατολή, η Ρώμη - Η Ελλάς - Ο διαδισμός της βυζαντινής τέχνης) / ΜΕΡOΣ Γ' Η αισθητική θεώρηση της ιστορίας της τέχνης: Η τέχνη μέσα στο χρόνο (Η θεωρία του Βέλφλιν - Οι βασικές έννοιες - Οι βοηθητικές έννοιες) - Η περιοδική εναλλαγή του ωραίου και του υψηλού στην τέχνη (Τα τρία ερωτήματα - Θεοκρατία και ανθρωποκρατία - Οι αντικειμενικές βοηθητικές έννοιες της ιστορίας της τέχνης - Οι υποκειμενικές βοηθητικές έννοιες της ιστορίας της τέχνης - Γένεση, ακμή και παρακμή) - Η αλληλεξάρτηση των αισθητικών κατηγοριών (Η ιστορική δράση των αισθητικών κατηγοριών - Το Ωραίο και το Υψηλό - Το Τραγικό και το Κωμικό - Η Χάρη και το Άσχημο) - Συμπεράσματα - Κατάλογος εικόνων

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Koha by