Γιοχάννες Ίττεν : Η εικαστική παιδαγωγική ως ολιστική παιδαγωγική / Ράινερ Κ. Βικ; μετάφραση Στέλλα Μπεκιάρη.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Ελληνική Original language: Γερμανική Series: Κείμενα Εικαστικών Καλλιτεχνών ; 6Publication details: Αθήνα Ένωση Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων 2000Description: 119 σ. α/μ εικ. 21 εκSubject(s): DDC classification:
  • 707.1
Contents:
Περιεχόμενα: Ποιος ήταν ο Γιοχάννες Ίττεν ; / Αναφορά στην πρώιμη φάση του Μπάουχαους / Γενικοί στόχοι / Ανάμεσα στο πνευματισμό και τον ορθολογισμό / Μορφές του μαθήματος: Ασκήσεις ρυθμού - Ασκήσεις αντιθέσεων - Βασικές μελέτες φόρμας - Μελέτες των υλικών και της φύσης - Σχεδίαση μορφών - Αναλύσεις εικόνων - Τρισδιάστατες δημιουργίες / Τέχνη και χειροτέχνημα / Πνευματικό υπόβαθρο: Η μεταρρυθμιστική παιδαγωγική και το κίνημα της εικαστικής εκπαίδευσης - Διδασκαλίες του αποκρυφισμού και του εσωτερισμού / Συναισθητική ψυχολογία, πρακτική φιλοσοφία, ολιστική παιδαγωγική / Υποσημειώσεις
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Ιδρ. Παναγιώτη & Έφης Μιχελή Κεντρικό Βιβλιοστάσιο Βιβλία Γενικού Περιεχομένου S 707.1 WIC (Browse shelf(Opens below)) Διαθέσιμο για ανάγνωση στη Βιβλιοθήκη 021967/1

α' έκδ. πρωτοτύπου 1997

Δωρεά της Ένωσης Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων Μέσης Εκπαίδευσης, Μάιος 2010

Περιεχόμενα: Ποιος ήταν ο Γιοχάννες Ίττεν ; / Αναφορά στην πρώιμη φάση του Μπάουχαους / Γενικοί στόχοι / Ανάμεσα στο πνευματισμό και τον ορθολογισμό / Μορφές του μαθήματος: Ασκήσεις ρυθμού - Ασκήσεις αντιθέσεων - Βασικές μελέτες φόρμας - Μελέτες των υλικών και της φύσης - Σχεδίαση μορφών - Αναλύσεις εικόνων - Τρισδιάστατες δημιουργίες / Τέχνη και χειροτέχνημα / Πνευματικό υπόβαθρο: Η μεταρρυθμιστική παιδαγωγική και το κίνημα της εικαστικής εκπαίδευσης - Διδασκαλίες του αποκρυφισμού και του εσωτερισμού / Συναισθητική ψυχολογία, πρακτική φιλοσοφία, ολιστική παιδαγωγική / Υποσημειώσεις

There are no comments on this title.

to post a comment.
Koha by